Ärligt?

Okej har märkt att min blogg börjar bli lite väl deprimerande så tänkte faktiskt berätta lite roliga saker! 

Jag har köpt en bil! Och äntligen en bra bil som inte kommer svika mig om 6 månader hehe.. Elias har fyllt år oxå så längtar efter att äta tårta i helgen

Jag har börjat träffa en arbetsterapeut vilket är väldigt spännande faktiskt, jag vet inte exakt vad dom gör än men tror att hon kommer hjälpa mig att komma vidare!

Jobbar fortfarande med att lära mina katter att gå på toaletten och det går faktiskt rätt så bra! Kalle är mycket smartare än Sigge har har märkt dock...... så det går bra men långsamt!

Livet rullar på, jag oxå Elias söker hus just nu och det tycker jag är väldigt roligt! Tar en himla tid dock å hatar att vänta meeeen Elias är smart så lyssnar på honom å tar de lugnt 🥴 
Är inne i en family guy fas just nu å ser igenom alla säsonger (??) har problem. Har även mycket fritid och inga intressen har jag märkt, försöker lära mig att sticka men sånt tar oxå en himla tid 

Nu ska jag äta en macka å sen sova! 
(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp