Resfeber

Hejsan! Prick en vecka kvar nu innan flyget lyfter mot Atlanta och Malin 😀 Har faktiskt lite fjĂ€rilar i magen men Ă€ven en liten klump för att resan kommer ta 21 timmar plus att jag ska vara ifrĂ„n Elias och katterna i 16 dagar 🙄 Men tiden kommer nog gĂ„ fort dĂ€r borta, för fort!? Man vill ju hinna göra sĂ„ mycket man bara kan pĂ„ kort tid! Jag har iaf börjat packa litegrann och kollat sĂ„ att jag har allting hemma som ska tas med â˜ș 

Nu Àr det alltsÄ redan maj och det kÀnns faktiskt riktigt bra nu, har fortfarande lite ekonomiska problem men jag har sÄ att jag överlever och mÄr bra!
Varje morgon nu i flera veckor har jag gjort yoga, har blivit vĂ€ldigt mycket vigare (om man jĂ€mför med tidigare) Ă€r fortfarande inte vig haha.. 

Elias Ă€r borta och jobbar i veckan sĂ„ det Ă€r trĂ„kigt hĂ€r hemma, men Ă€r mycket pĂ„ gymmet elr sĂ„ jobbar jag 😁 
Idag har jag hittills tagit det lugnt, tagit fram lax ur frysen sĂ„ ska göra de sen! IkvĂ€ll ska jag pĂ„ bodybalance med mamma đŸ§˜đŸœâ€â™€ïž 
(null)

(null)

Har gjort sĂ„ himla fint pĂ„ vĂ„ran balkong nu oxĂ„! Vi köpte superfina utemöbler och la Ă€ven trall för extra mysig kĂ€nsla đŸ’đŸœâ€â™€ïž 
IgĂ„r pysslade jag med ett par gamla jeans sĂ„ att nu Ă€r dom snygga igen och gĂ„r anvĂ€nda! Slipper jag köpa nya 😝
(null)

(null)

AllmÀnt | |
Upp