Kurirvägen

Hejsan allihopa, sorry att jag varit så borta jag har varit så inne i flytten å jobba å ja det har varit fullt upp! De målade om lägenheten nu förra veckan så det är superfint här nu :) 

De har inte hunnit lägga de nya golvlisterna ännu så känns fortfarande väldigt ofärdigt men snart förhoppningsvis!

Nu är jag bara på frasses och jobbar för där behövs jag kan man ju säga.. tyvärr har vi lite problem med att få in personal men det går framåt! ☺️

Jag har väntat med att kastrera Sigge för att vi tänkte para honom med lady (Charlottes systers katt, jättesöt) men vi har börja få sånna problem med att Sigge kissar på grejer så idag hade jag en bokat tid hoa veterinären så att han fick kastreras! Så hoppas att kissproblemet slutar 🙈

Jag ska dra lite snabbt om idol oxå! Jag är glad att jag provade söka men är lite besviken på själva grejen..
Det var två steg, först sjöng man för sångpedagoger som bedömer min röst! Och sen går man vidare till producenter som dömmer mig hur jag skulle vara på tv osv. 
Jag klarade det första steget (nöjd över de) men andra steget så gick de inte.. det var en väldigt lång dag, stod ute i kylan i ca 4-5 timmar och rösten var trött jag var trött så ja.. det var mkt frågor typ "vad ska jag göra nu, vart ska jag?" Så om jag ska prova söka igen så vet jag iaf hur det går till!

Här om dagen så gjorde jag och Malin en systertatuering! Den blev superfin 😄

I helgen har jag jobbhelg så jag har tagit det lugnt idag, börjar jobba nu klockan 16 så ska göra nånting och äta! 

Kram 


Allmänt | |
Upp