trött

hej, jag kan sova typ halva dagen om jag inte tvingar mig själv att stiga upp ögonen typ svider då jag öppnar dom?? jag vill verkligen inte stiga upp haha.. Funderar å funderar över de himla gymkortet jag borde köpa (måste). Då kanske jag kommer på fötterna igen å börjar må bättre oxå! inte att jag mår dåligt.. men ni fattar jag iaf brukar bli piggare och gladare då jag aktiverar mig!

Såg precis en film och tänker nog ta en dusch inann jag lägger mig i sängen,, skönast så! Imorgon jobbar jag 16-20.30, samma torsdag fredag. Jag vill göra nånting roligt i helgen, känns inte som att jag skrattat på länge, alltså skrattat tills jag typ tappar andan och halvt dör.. ska kolla vad mina älskilngsvänner gör så får jag återkomma om vad som sker.

Ska pussa på katterna nu och lägga mig i tid så jag orkar stiga upp imorgon :)

kram

Allmänt | |
Upp