Halloween

Hej allihopa, svårt med halloween iår haha.. jag älskar halloween och klä ut sig å se läskig ut men vi ska va på kust hotell iår och ingen ska typ klä ut sig å jag bara Omg what to do?? Köpte en peruk bara för att slippa fixa håret men nej den var kaos så köpte jag nå coola kattöron men dom såg ut som nån sorts kippa Vettefan inte fina iaf, nu köpte jag iaf lysande pumpor att ha på skallen haha.. och en klänning.. det får helt enkelt duga!

Både Elias och Ellen fyller ju år så det blir först middag med Elias sen till hotellet med Ellen å brudarna! Blir nog en rolig kväll! :)

Jag har ju skaffat mig ett gymkort nu men gudförbannat jag har ingen motivation, ska till gymmet nu tänkte jag men har legat i sängen å dragit ut på de i 30min snart hjälp mig

Måste sluta skriva nu å bege mig annars tar jag mig ingenstans, vi hörs efter halloween säkert :)

Allmänt | |
Upp