Första advent

Hej! Jag kan ju börja dehär med att jag har fått ett till jobb!! På Swedbank, jobbar på kundtjänsten via telefon :) börjar utbildningen nu 1a december och den är i tre veckor så kanske börjar jobba i januari?? Ingen aning haha vi får se vad som hönder men det känns iaf väldigt bra med en till inkomst :D

Jag har julpyntat här hemma, väldigt mkt! Fick julpynt av både mamma och mormor och Mormora hade inte lite grejer haha!? Så jag har nog mest julpynt i Piteå på min lilla yta, ska dela med mig av lite så ni får se hur mysigt jag har det ;)

Igår så hade Fanny sin födelsedagsfest! Jag drack inte så mycket faktiskt för är hela tiden rädd att spy..... dansade som bara den för att som dansa bort illamåendet och det funkade 😂 idag har jag städat lite och hälsat på mamma å fikade lussebullar :) nu ska jag umgås med Sigge å Kalle! Ha en bra kväll allihopa

Tänkte köpa glitter till granen idag men hittade inte sånt jag ville ha så det får bli imorgon 👿
Allmänt | |
Upp