home again

hejhej, bosatt mig hemma nu igen och idag är min första dag på mitt nya gamla jobb haha.. ändå fast jag jobbat på frasses tidigare så är jag nervös (?) men känns dock väldigt kul att börja jobba igen :)
 
Resan hem gick bra och hittils har allting annat gått bra oxå.. visst är det lite jobbigt men det är ju för det bättre så jag får helt enkelt bara låta tiden läka alla sår, wow fett djup.. men man måste ibland falla ett tag innan man får luft under vingarna och kan börja flyga! poetisk idag :):))
 
jag har typ inte så mycket att skriva? känns som mitt huvud är proppat med saker men kan inte få ut dom så.. jag ska iaf iväg och jobba nu idag och imorgon och sen får vi se hur schemat ser ut! hoppas på att jag har mycket att göra så jag håller mig aktiverad :))
 
 
Allmänt | |
Upp