230516

Hej kompisar inte jobbat på typ en vecka å jobbar inte förens lördag heller så har smått tråkigt för Ellen å Charlotte jobbar hela tiden haha.. Men nu då juni börjar så kommer jag ha 5 pass i veckan vilket är väldigt skönt!

Ska komma med roliga nyheter idag faktiskt! 
Jag och Ellen har fått tag i en lägenhet så till veckan blir vi sambos :) eftersom jag inte fått igång min ekonomi och äger inga möbler så står Ellen på lägenheten men ska självklart bidra så mycket jag bara kan! Mer glada nyheter är att jag får tillbaka nycklarna till Frasses och lönen ska höjjas :D

Idag är typ en sån dag då jag tänker på allting dåligt vet inte varför det är bara en sån dag.. Ska nog ut å springa men väntar ut regnet :)

I lördags var vi på Kalles å jag hade väldigt roligt! Mådde sämre igår dock men sånt man får ta väl :)) 

Funderar på att åka en sväng till Norsjö eftersom jag faktiskt är ledig hela veckan.. Träffa Kalle litegrann å mina systrar å pappa såklart, ska kolla bussar :)







Allmänt | |
Upp