Work hard

Hejsan, jag har som sagt börjat min utbildning och det är väldigt mycket att ta in!! VÄLDIGT 🙈 men det är ändå kul faktiskt, mycket nya saker som man faktiskt inte vetat nå om men nu vet jag! Typ fonder, aktier å kreditkort det är mkt klarare i mitt huvud nu, känner mig mycket smartare än för två veckor sen haha!

Lite trött i huvudet blir jag dock men jag försöker klara det! Har jobbat i helgen på frasses oxå så de blir 12 dagar i rad jobb nu men de ska jag klara :)

Jag trivs jättebra på Swedbank, alla är så trevliga och chefen är hur snäll som helst! Och det verkar aldrig vara någon tråkig dag :D

Jag har tagit det väldigt lugnt i helgen.. har ju då jobbat å sen har jag försökt sova så mkt som möjligt för att inte vara så trött.... vill orka lyssna på veckorna så att jag lär mig allting!

Kalle och Sigge är verkligen galna i min julgran hjälp mig.. den åker då bort dagen efter julafton haha!? Dom kan inte lämna den ifred 👺 jag har lite problem här oxå, jag har ingen motorvärmarstolpe och tycker väldigt synd om min stackars bil!! Jag kör inga långa sträckor alls, den startas alltid kall å hinner typ aldrig bli varm under körningen :( den kommer nog gå sönder :(

Nu är klockan mycket så ska lägga mig å sova! Puss å kram

Allmänt | |
Upp