Coachfit

Måste få lägga ut ett inlägg och säga hur förvånad jag har blivit över hur bra coachfit har fungerat för mig! Efter den första veckan (vita veckan) så tappade jag 3kg, 10cm i midjan och 4cm runt låren!? Helt sjukt vad som kan hända bara man äter rätt saker och dricker mycket vatten :) 

Vänster efter, höger före!

Jag kämpar på och nu kommer färgade dagar in så det borde bara bli lättare :)

Jag har för tillfället feber och värsta förkylningen så jag ör sängliggandes men Kalle håller mig sällskap och på bra humör :D hoppas febern försvinner så jag kan börja röra mig, börjat bli så skönt ute :)

Kolla så söt Kalle är bara, han är min bäbis jag vill bara gosa med honom alla timmar om dygnet 




Nästa vecka åker jag mot norr igen för att fira Charlotte :) längtar efter er ❤️
Jag ska laga en sen middag nu och sen dricka lite te och sova ☺️
Allmänt | |
Upp