slitsamt

En till jobbvecka har snart passerat och på riktigt.. Mitt jobb varje dag är att ringa till folk och fråga om det skulle vilja fortsätta sin prenumation på tex, en tidning elr miljonlotteriet! just nu sitter jga och ringer på miljonlotteriet och klassas väl som en telefonförsäljare.. Vi är oxå männsikor med känslor, för idag fick jag min första "dra åt helvete" kund, visst man blir arg men det är inte robotar som ringer, jag gör bara mitt jobb och orkar inte höra att jag ska dra åt helvete bara för att jag presenterar vem jag är! Å nej jag tar inte åt mig av det men självklart slår det en i ansiktet lite då kunden skriker i luren att jag ska dra åt helvete?? var tvungen luta mig bak i stolen och andas lite men okej nu vet jag vad som kan komma då luren lyfts :):)
 
Det är väldigt mycket press på oss, vi måste då tjäna in våran egna lön då somsagt, så vi måste få iväg mellan 10-20 ordrar per dag och i veckan har jag legat under det och det är skitjobbigt?? jag vill verkligen få iväg dom ordrar som ska iväg men det går inte alltid och det gör en så himla frustrerad :))
 
menmen.. inte suttit på miljon superlänge så förhoppningsvis kommer jag in i det snart.. Helg snart och erik är hemma :D
 
pussar och kramar
Allmänt | |
#1 - - Malin:

älska att vara telefonförsäljare :P

Svar: fett kuuul
Paula Isaksson

Upp