pms

Jag hatra att inte kunna ha kontroll över mitt humör?? Ska snart ha min vecka och mitt humör är helt crazy.. speciellt på jobbet för okej jag uppdatrerar er på det först: Jag hra skrivit tidigare att vi måste ju då tjäna in våran egna lön.. Nu ett tag har jag legat just på gränsen till de elr under det så haft ett snack med min couch där hon sa att jag verkligen måste ta mig i kragen och få in sälj så att jag drar in lönen annars kan hon inte ge mig mer timmar.. Så jag har en enorm press nu på mig nu! Och detta leder till att mitt humör inte är så lätt att kontrollera.. frustrationen kryper närmare för varje nej man får och blä ibland vill jag bara gå hem och grina.. och nu verkligen för denhär pressen?? Jag presterar inte så bra under press har jag märkt.. hur positivt jag än tänker så kryper dendär rädslan igenom att jag kanske inte får mer timmar :( 
Så vi får helt enkelt se vad som händer framöver med detta men jag kämpar på iaf!
 
Hade för mig att det var torsdag imorgon så längtade efter Erik men det var ju bara onsdag.. har iaf bestämt med Elin att vi skulle följas på sats och prova det gymmet tsm, fixar ett kort nästa lön förhoppningsvis :)
 
I helgen är det 50års kalas och kalas för Elin oxå! sen ska jag oxå träffa några från jobbet på lördag kväll och umgås, så det blir nog en trevlig helg!
 
Vintern är ingen rolig årstid nej.. mina ögon, läppar, hud, och munnen blir så torr att blä det är så jobbigt.. får ta ögondroppar och läppsyl och smörja mig i ansiket och benen stup i kvarten.. längtar redan till sommar och värme!! Vill fara utomlaaaaands nuuuuuu
 
slutar snart jobba.. har precis haft rast så ska kämpa sista nu.. pussar!
 
 
Allmänt | |
Upp