Bra och dåliga dagar

dåliga dagar är nog det värsta.. att känna att allting bara suger och man vill bara ligga å sova och drömma om katter elr nånting..känns typ lite som att jag är i en 19års kris?? Allt jobb och allt ansvar som måste tas nu är jag väl inte riktigt van så ja.. jag kanske håller på att bli galen :o
 
Veckorna går nu mest ut på att vänta tills torsdag då Erik kommer hem, ja och jobba gör jag då såklart.. men allra skönast torsdag och fredag då jag kommer hem till Erik efter jobbet :D
 
Mamma, Malin, Ellen och Martina vill komma nångång snart! inte alla samtidigt såklart men ja dom får sprida ut sig nu kommande helger! MArtina tar troligtvis med sig Oscar så det blir trevligt!! Dubbeldejt kanske hehe ;) Och Ellen.. då du kommer ska vi ha så kuuul, längtar massor efter dig :D Ingen diss nu till mamma å Malin men ni vet att jag saknar er oxå ^^
 
 
Ja justja!! Största nyheten på länge, igår så var jag och tränade!! första ggn jag var i ett gym sen ja.. säg de hahah! Kändes himla bra att sätta igång, hade inte tappat så himla mkt som jag trodde, förutom magmuskler.... det var hemskt!! imorse då jag skulle upp ur sängen ville jag rulla ur å sen rulla vidare för magen verkligen skrek haha! äh.. sånt som ger väl?
Provar runt lite gym nu för att se vart det är värt att köpa kort sen :))
 
men jag sitter fortfarandet på jobbet och har precis haft lunch så jag ska jobba vidare nu :)
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vi längtar efter dig oxå gumman!! ❤️

Upp