151116

Hejsan! 

Måndag nu igen och var på jobbintervju idag igen som kändes himla bra!! Han skulle återkomma i slutet av nästa vecka om jag får det eller inte, håller tummarna för kändes verkligen bra! :D 
Bokat in ett träningspass ikv så ska snart äta middag och bege mig till gymmet :)

Helgen bjöd på många roligheter! Lördagen var jag med Josefine och Martina och var på tempel, Danny var där och uppträdde vilket var skitrolig! Kände mig som 14 år med en kändiscrush hehe

Förra veckan var jag oxå i Örebro och hälsade på Edvin!! Kul att ta igen lite tid med han, vi pratade massor och sen såg vi bio :) Spectre 007, den var väldigt bra! Inte sett någon annan Bond film så lite svårt att jämföra så men fortfarande bra ✋🏼 

Nu till helgen så kommer mamma och Malin på besök! Längtat efter dom :D 





Längesedan jag tatuerade mig nu så har kollat runt på lite och jag har viljat göra en fjäder tidigare och hittat många fina!
Vad tycker ni?? Blir nog troligtvis på underarmen och inte stor! Blir inte iår iaf så innan sommaren iaf :D 



Ska slänga ihop lite käk nu så pussar!

Allmänt | |
Upp