Överleva veckan

Hejhej!

Då jag kom hem i fredags efter skolan somnade jag som en stock på soffan och vaknade efter en timma ca, tecken på att skolan borde sluta snart tycker jag!! Klockan 19 for vi och såg på Stina som dansade finest hour vilket var så fint och jättebra!! 

På lördagen skulle jag och Elias fara och kolla på Cross men de blev inställd på brund av regnet så vi var hos mig och myste bara :)) sen klockan 16-22.30 så jobbade jag!
Charlotte och Ellen hämtade mig efter jobbet så vid två var jag hemma efter en rolig nykter kväll hehe.. Sparar mig till de kommande två veckorna..!

Idag söndag.. Börjar jobba klockan 12 så jag måste snart stiga upp.. Klockan 18 slutar jag så då ska jag hem å duscha ta det lugnt sen sova och hoppas på att denna vecka går superfort!!! För på fredag far viiiiii

Jag har packat väskan färdigt, bara tandborste åsånt som inte går packa just nu som måste packas :D alla skolarbeten är klara och jag kunde inte vara mer redo för denna resa!

Elias jobbar på sca i veckan långa 12timmars pass och de betyder att vi inte kommer ses så mkt innan jag far, vill inte störa han då han tjänar pengar.!! 
Men hejdå kommer jag få säga I hope :)))

Nu ska jag stiga upp från min sköna säng och starta dagen, bye!




Allmänt | |
Upp