Första dagen

Första dagen i ett liv utan skola idag, jag har jobbat och är så himla sliten.. Hade inte tackat nej till 10 veckors sommarlov innan jag började mitt jobbarliv!!

Nu undrar ni säkert vad jag tänker göra, såhär ligger det till! Jag skulle vilja bli en fastighets mäklare så jag måste ta reda på saker som jag måste läsa upp mig på å blabla sen ska jag söka in mog nångång då jag känner mig redo, vill inte stressa mig in i något som jag inte är redo för :)))
Så tills dess flippar jag burgare och sparar lite pengar! :)

Studenten var jötterolig btw!! Allt på skolan var bra, showen urspringet och flaket! 😍 skocknade direkt jag kom hem.. Hann äta en bit tårta haha! Sen upp igen och iväg på studentfesten som jag nästan inte kom ihåg hehe men jag känner mig nöjd och glad över min student iaf 🎉 

Nu ska jag somna in och stiga upp imorgon för börjar jobba 10.30 imorn och haft problem med att både somna och stiga upp :p








❤️❤️

Gonatt!!
Allmänt | |
Upp