Lyckorus

Hejsan allihop! 

Ett tag sedan sist, mamma och Malin var som sagt på besök för nån vecka sen! Det var kul att få träffa dom, trodde inte jag skulle bli ledsen elr mammasjuk då dom for hem men fet blev jag :)))) väldigt mkt hehe men försöker tänka positivt för inte så länga tills vi ska upp nu! 


Förra helgen var jag ute med Amanda och lördagen for jag och Erik till ett mysigt ställe (kommer inte ihåg namnet hehe) och åt julbord med hans jobb iaf! Det var himla trevligt! Jättemysigt där oxå, vi sov där en natt :)




Efter att mamma var här har jag haft lite hemlängtan som borrat i mitt huvud så jag försöker göra saker så jag tänker på annat så i veckan var jag till Årjäng och hängde med Josefine i två dagar och i helgen kom min älskade Ellen hit och hälsade på! Vi hittade på många roligheter och ååh saknar henne ❤️


Ca två veckor tills vi ska hem så det går fort!

En ny vecka och nya tag, klockan är halv 12 och jag har fortfarande inte stigit upp ur sängen.. Så jag ska göra det nu och fånga dagen lite för himlen är helt blå! Pussar :)
Allmänt | |
Upp