Vampire diaries

Legat inne hela dagen med feber och då Elias kom hem så drog han bort gardinerna å jag kände mig lite som en vampyr som inte tål solen, men då la jag märket till knopparna på träden å de gjorde mig så glad!! Det håller på att bli sommar :D
Bara värmen som saknas!

Idag är en sån dag som jag längtar extra mycket efter magaluf, få vara med mina fina vänner, goda drinkar, sol och bra musik! Hur bra låter inte det??

Idag är oxå en sån dag som jag känner för att shoppa upp alla pengar som jag har (som tyvärr inte är så mycket) men jag måste hålla mig för annars kommer jag gå i konkurs!

Precis i denna stund så såg jag klart sista avsnittet av vampire diaries vilket är mycket sorgligt för vad ska jag nu göra?? Någon som vet någon bra serie helst med snygga killar så är jag öppen för förslag :))

Nu ska jag snart hem och inte göra någon nytta, försöka bli kry så jag orkar morgondagen :)
Allmänt | |
Upp