Mycket som händer

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, jag har så mycket att se fram emot bara de senaste månaderna men ändå så är det någon som ligger å gör att jag känner mig olycklig?? Är det skolan kanske för den går ju inte så bra.. Eller är det att vi faktiskt slutar skolan och går ut i vuxenlivet och att jag faktiskt inte vet vad jag vill föra sen? 
Jag har funderat på fastighetsmäklare men alla betyg som jag måste jobba upp och sedan hur hårt jag måste jobba på i skolan igen i två år skrämmer mig nästan.. Jag har det egentligen bra men framtiden skrämmer mig!? 

Känns som att det bara är jag som fjantar om detta och känner en klump i magen men tror inte det.. Men jag känner mig så töntig ändå för har så lätt för att grina då mina känslor är överallt och springer i min skalle, jag vill kunna säga ärligt att jag ör stark men det kan jag inte idag.

Saker som borde göra mig lycklig gör mig inte lycklig? Alla mina tankar som springer runt, springer över varandra och det är kaos i mitt huvud! Jag kanske skulle behöva en paus från verkligheten ett tag å gå i ide i 38 dagar fö då äre bara stiga upp och fara till magaluf!!

Jag har mycket kvar att göra i skolan men inte nog med tid att fixa allting och ingen kan göra något åt det förutom jag själv och det suger för det känns inte som att jag kommer klara det. To much to do on no time

Jag försöker fokusera på de saker som är bra för det brukar jag vara bra på men inte nu förtiden, allting är bara jobbigt å eländigt....

Vill vara en hund, som får massor av kärlek av sin ägare.. Och mat

Jag sover inte speciellt bra nu förtiden heller, livet tar kål på mig helt enkelt, praktik, skolarbeten, jobb åsså måste Elias få av min tid oxå och mina flickor.. Jag borde egentligen sova nu då jag ska upp tidigt men kunde ej somna gör som jag sa tidigare så springer tankarna maraton där uppe!

Jag ser fram emot att få gå ut skolan å jobba några dagar i veckan, spara ihop pengar, flytta hemifrån skaffa en söt hund å leva livet, inte tänka på så mycket för just nu känns det bara så jobbigt att stiga upp på morgonen å göra saker som jag verkligen inte vill göra å sen komma hem å veta att jag har saker att göra men jag gör dom inte å sen lägga mig å sova en dålig nattsömn!? 

Jag vill bara ha kramar och kärlek för det gör mig glad, jag vill inte anstränga mig för nånting, bara luta mig tillbaka och må bra och få mer kramar kanske en chokladkaka elr nå gott oxå..

Jag måste verkligen försöka somna nu, men mina ben pirrar vilket dom brukar göra då jag är stressad och då är det inte det lättaste att somna, ville skriva av mig bara och startade bloggen för att kunna skriva å sedan läsa tillbaka även till mina panikstunder (like this)

Gonatt
Allmänt | |
Upp