Drar igång igen

det var längesen...
Tänkte börja skriva nu igen då studenten närmar sig och andra roligheter så jag kan läsa tillbaka sen i mitt liv :))
 
Måste dock uppdatera bloggen lite, står att jag är 16 år än hehe mycket som har hänt på tre år :)
 
Tänkte dra tillbaka tiden lite bara, jag har hunnit ta körkortet och fylla 19år och skaffat mig jobb som extrapersonal på frasses, var precis på en varm och skön resa till Thailand i två veckor och i helgen så var jag med Elias och Alex till Jönköping och kollade på elmia och bilmässan där.
Mitt liv går nu förtiden ut på att spara ihop pengar på allt vad denna sommar har att bjuda på, vilket jag är riktigt dålig på.. shoppade idag hehe
 
Har även lagat mitt första hål idag, vill inte göra om det!! men jag måste för har ett till hål så att..... tagga
 
Ikväll ska jag mysa ner mig och se tv, vi har ju ändå lov!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Underbart!!! Ja förutom shoppingen då!!! Puss min vackra STYVDOTTER!!!!!

Upp