Boda Borg

Några dagar har nu gått och min förkylning sitter fortfarande fast, ingen feber numera men en hosta från hell...

Idag lyfte jag arslet från sängen och for till Boda Borg med några fina pinglor (även några killar men de får vara pinglor oxå)!
Tjejerna mot killarna såklart!

Gissa vilka som vann??

Självklart tjejerna!! 11 - 7 vann vi med i klarade rum, vi hade ett sjukt bra flow å de bara flöt på, riktigt skönt!

Vi var där i nästan 6 timmar och jag kan säga att vi ör slitna krigare.. Jag for hem och duschade en skön dusch och nu ligger jag och gör ingenting.. Försöker hitta en serie att se?? 

Imorgon ska jag jobba några timmar, måste byta däck på bilen men känns himla jobbigt.. Hoppas Elias hjälper mig :)) 

Jag har bildbrist så ni får en snygg bild på mig från appen "myidol" :))





Allmänt | |
Upp