Mot stugan!

ska följa Lovisa till sin stuga nu över påsk!
kommer säkert bli skitbra :)
 
håller på att packa ihop lite.. :) sen ska vi äta gomiddag åsså måste jag hinna ta mig en dusch sen så är nog klockan nästan 7 å då kmr dom och hämtar mig! 
 
ska se om jag får med mig systemkameran så jag kan ta lite pics för har fortfanarnde ingen mobil.. snart vart utan i 2 veckor,, med tanke på hur beroende jag vart av mobil så tycker jag att jag vart gode duktig utan haha.. bara jobbigt med att veta vad klockan är ibland.. jag får väl lära mig läsa av solen eller  nå hahah ojoj..
 
får se vad som händer med allt.. bara typ.. 30 dagar tills vi far till sthlm!! iihihih :D
 
jag har hunnit vara i stallet på morgonen, cyklade därifrån in till stan där mamma å johan höll på i huset, vi har hunnit jätte långt nu! snart flyttar vi ju in ^^ kommer bli megabra
 
nä.. nu ska jag packa vidare!
 
pussar
 
kommer sakna denhär tönten.. då jag kommer hem så far hon bort.. -.- kommer bli jättelängeeee innan vi träffas igen :(:(:((:(
Allmänt | |
Upp