#thatPOWER

-------------- will.i.am – #thatPOWER -------------
 
mycket bra låt! kan inte sluta lyssna på den hehe
 
ajja.. steg upp astidigt imorse för att vara med mamma hela dagen!
 
hon stannade hemma för att vara med mig, alla mina planer för idag blev sopor så.. skulle vart helt ensam men mamma stannade ^^ det var snällt!
 
Vi har vart i det nya huset och fixat! har målat och slipat i mitt rum.. köpt tapeter osv!
 
tror mitt rum kommer bli en hitt! eller.. fint hoppas jag på iaf.. :)
 
Har hunnit vara och träna oxå! jag känner att jag kommer ha ont i min kropp imorgon!
 
nu är det bara 2 veckor tills vi far till sthlm!! omgomg.. längtar asmycket :D
plus att jag får träffa far min ^^
 
jaja.. 
 
jag och malin håller på med middag så ska hjälpa henne lite nu..
 
pussar
 
Allmänt | |
Upp