Hej

Ni vet säkert hur det är, man är själv, känner sig ensam, tänker och blir ledsen. Eller så är det för mif iaf, ändå fast min största önkskan var att få bo själv, men visste inte att det skulle vara såhär ensamt. Ändå fast jag har katterna haha.. Jag har provat sertralin nu ett tag men vet it, nog är jag glad åså men blir fortfarande lika ledsen så kanske måste testa en annan sort ingen aning?
 
Jag trivs iaf i lägenheten! nu är de höst och snart vinter och då är det inte mycket jobb alls på frasses.. blir mycket dötid och jag är inte duktig på dötid?? sover alldeles för länge å gör absolut ingentign haha åsså är jag själv, ensam och ledsen wow jag låter typ deprimerad? men det är mycket som är bra oxå såklart! ska inte bara fokusera på det jobbiga. :)
 
I veckan jobbar jag helgen så försöker sysselsätta mig så mycket jga kan, måste skaffa ett gymkort!? hade kunna gymma hur mycket som helst!!
Allmänt | |
Upp