27e mars 2018

Hej, tiden som har gått nu på utbildningen har fått mig att inse att jag tycker om blommor men att det inte är någonting som jag vill jobba med! Därför har jag valt att sluta studera och fortsätta jobba på frasses tills jag kommer på något annat jag vill prova på! Utbildningen var väldigt rolig och är glad att jag provade på det 🙂 

Så just nu känner jag mig lite vilsen och väldigt pank eftersom jag ej får csn längre men snart får jag väl igång en hyfsad lön igen då jag börjar jobba mer! 

Det är många utgifter som kommer just nu och jag hatar det, det suger att inte kunna bidra hemma lika mycket nu ändå fast det bara än en kort tid. Elias är så himla snäll som hjälper till ❤️ 

I söndags fyllde jag 22år och fick besök av min halva av familjen från Norsjö, jag bjöd på våfflor och tårta! Sen fick jag middag av mamma 😍 Haft en superfin helg! Fått en racingcykel av mormor så att jag ska kunna cykla till jobbet i sommar, helt perfekt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp