Midsommar 🌾

Hello! Just nu sitter jag i soffan hemma och tar det vĂ€ldigt lugnt.. försov mig imorse sĂ„ blev himla stressigt till jobbet men jag hann i tid đŸ‘đŸŒ 


Vi firade midsommar hemma hos Ellens pĂ€ron, grillade och hade det mysigt! Tills jag började spy (som vanligt) alltsĂ„ det suger verkligen :(( KĂ€nns som att jag drar ner alla andra för att jag mĂ„r dĂ„ligt... Det bara tvĂ€rvĂ€nder i magen Ă„ blir kaos pĂ„ en sekund jag förstĂ„r inteeee!? Men snĂ€lla Charlotte stannade med mig Ă„ vi har roligt trots att vi inte gör nĂ„ sĂ„ de va snĂ€llt av henne ❀ 
Midsommar detta Är gav, stora myggbett, blÄmÀrken och bakisÄngest (men glöm inte att jag hade kul innan spyan)

Jag gör inte sĂ„ mycket nu för tiden bara jobbar, sover och Ă€ter kĂ€nns de som haha! Jag försöker fortfarande hitta motivationen till att börja trĂ€na men den Ă€r lĂ„Ă„ngt borta?? Har iaf tagit fram cykeln sĂ„ jag cyklar till jobbet ibland dĂ„ det Ă€r bra vĂ€der (alltsĂ„ inte sĂ„ ofta) .... 
Jag och Elias har bokat en resa i september till alcudia 😍 ska bli supernice, har köpt nya bikinisar för har tappat bort alla mina nĂ„nstans? Dom kommer sĂ€kert fram nĂ„ngĂ„ng men MÅSTE TRÄNA Ă€r fan obekvĂ€m utan klĂ€der, sĂ„ illa Ă€r de hahah uuuh

Jag trivs sÄ bra i min fina lÀgenhet, med Elias och katterna! Jag har faktiskt tagit lite bilder iaf sÄ slÀnger in nÄgra!

Men den bĂ€sta nyheten!!!! JAG HAR BLIVIT MOSTER ❀❀ till vĂ€rldens sötaste lilla Melker, fina Martina och Oscar Ă€r sĂ„ fina!!



AllmÀnt | |
Upp