Januari månad

Hej! Det tig en hel månad innan jag tog mig tiden att skriva ett inlägg 🙈

Jag har jobbat väldigväldigt mycket i januari så känner mig rätt så slut! Ska ta de lite lugnare nu i februari för fyller ju år i Mars så då sitter jag iaf inte helt i sjön 😎

1 mars så flyttar jag ifrån min källare och vidare till munksund och en normal lägenhet med stora fönster (jämfört med här) längtar supermycket!! Det ska bli väldigt roligt, ska köpa massor gardiner å saker att ställa i fönstrena hahah.. har även köpt mig en ny säng! Jättestor å fin, och idag snickrade jag ihop en helt egen sänggavel, blev supernöjd??? Och det var hur lätt som helst!! Köpte saker för kanske 800kr till den och det tog ungefär 30 minuter att få ihop den :D 

Så just nu känns det som att saker börjar gå bättre och bättre, jag sparar massor av pengar men har det rätt bra ändå! Så nu får vi längta till flytten :))

Om en vecka så fyller Malin år så måste hitta en present åt henne!? Alltid lika svårt.. längtar mer tills jag fyller år ;)

Nu ska jag göra något vettigt innan jag börjar jobba! :)


Allmänt | |
Upp