170227

Hej allihopa, idag har jag jobbat hela dagen och sen så har jag varit med Sofia och Therese å spelat monopol! Jag förlorade (tror aldrig jag vunnit i de heller) skitspel!

Jobbar hela dagen imorgon oxå så ska snart sova för klockan är mycket :) 

Måndagen är jag ledig så hinner plocka å pyssla innan onsdag för då flyttar jag!! Känns overkligt?? Gud vad skönt de ska bli att på ovanpå jorden igen haha..

Allting går bra nu faktiskt, men jag har nånting som stör mig men vet inte riktigt vad.. som gör att jag inte kan vara så glad som jag önskade att jag var? Elr så är de bara en känsla, har varit stressad över jobb å flytt å blabla men jag vet att de är bra! Jag tänker så mycket hela tiden, är de bra? Elr är jag lite ledsen? Jo jag är nog lite ledsen!? Svårt att förklara i ord hur tankarna springer runt i mitt lilla huvud, blir så trött av att aldrig bara kunna vara glad punkt slut,, och inte tänka på att de e nånting som drar ner mig från att vara i topp? 
Herrejösses vad jag skriver..! 
Det jag vill säga egentligen är att de inte känns som att det är nog bra ändå fast det är väldigt bra!

Vi vann en tävling på frasses nu oxå, så vi ska å se finalen av Melodifestivalen i Stockholm!!? Ska bli superkul verkligen, skönt att få lämna hemmet en helg :)
Vi får både flyg och hotell och även mat innan finalen börjar! Åååh längtar, å sen så är de inte länge kvar tills jag fyller år!!

21år....... 21år! Känns overkligt vadå 21? 21? Haha.. vad kul det ska bli :D

Men jaja nu ska jag sova så lägger jag väl in ett inlägg sen då jag kommit till rätta i mitt nya place :)


Allmänt | |
Upp