Vad händer

Hej, jag har typ en konstig känsla i kroppen att de inte känns som att något händer? Hur ska jag förklara.. de känns som att jag bor i en lägenhet som inte är min, att jag typ fortfarande bor hemma hos mamma men är bara här hela tiden?! Jättekonstigt.. och att tiden typ står stilla, hur länge har de varit höst? Hela året? Vad gjorde jag igår vet it?? Jag vet inte känns som at jag står stilla för finns så mkt jag tänker på att jag borde göra men jag gör de inte.. måste verkligen ta tag i saker för jag är långt utanför banan atm!

Igår så var vi ut iaf, jag är off my game då de kommer till utgång, seriöst jag spyr av ingenting? Och jag spyr inte lite heller.. under kvällen och hela dagen efter :( det är jättestörande för jag känner mig som nån partypooper som bara sitter över toan, ja ni fattar! Pinsamt nästan :(

Idag har jag städat undan, ätit pizza hunnit träffa Sofia och Therese, handla och duscha! Bra jobbat. Jag är ledig grills på lördag så jag tänkte dra igång en vit vecka i veckan! Är de konstigt? Jag är så uppsvullen å känner mig hemsk så lika bra för är så rastlös..

Nu ska jag sova iaf klockan är mycket

Allmänt | |
Upp