Ångest?!

Hej är blödig som vanligt och måste gråta ut över saker.. livet rullar på men inte mina pengar, dom rullar bort.. seriöst visst jag klarar av hyran vilket är det viktigaste elr ja mat åså kanske,, men jag har pengar till det meeen då kommer vi till nöjen och uttrycket treatyoself mhm nej. Inge sånt jag har verkligen inte pengar över till roliga saker, nu är de halloween och Elias fyller år å blabla herregud de bara sprutar pengar och det ger mig otroligt mycket ångest, och ångesten lägger sig på andra saker typ.. att jag inte tränar och är lika fit som tidigare?? Att jag känner mig ensam att jag har slut toapapper (för det har jag) jättetöntigt, hjälp?

Jag har tänkt tanken att skaffa icakort för att hålla kolla på matitgifterna samt att jag ska försöka hålla mig på en full tank i månaden till bilen? De borde jag klara, disciplin!!

Och att träna ca tre ggr i veckan iaf, ändå fast jag får hemsk träningsvärk nu efter varje fång för att jag är så slöööö hahah det är verkligen fritt fall ner till toan, skitjobbigt.

Jag jobbar rätt mycket i veckan så ska vila upp mig nu så vi hörs en annan dag ❤️

Allmänt | |
Upp