310516

Hejhej! Sitter just nu ute och solar för det är megavarmt ute!? 27 grader visar de nu haha sjukt skönt :D 
Varit såhär varmt hela helgen, börjar 16 nu tis-fre så hinner sola hela förmiddagen ;) 

Mitt senaste inlägg skrev jag att jag ej hade jobbar så mkt, nu har jag så mkt pass att jag knappt har tid för annat! Men de e bara bra vill jobba så mycket jag kan :))

Jag och Ellen har fått in alla möbler och allting är på sin plats så vi har sovit där nu sen i fredags och det funkar jättebra :) hon jobbar vara dagar å jag bara kvällar atm så vi träffas typ bara då vi ska sova haha :))

Iaf jag jobbar till helgen och Ellen åker utomlands på lördag så blir ensam hela veckan 🙈 en aning avis men hoppas väder är bra här oxå så jag inte är superblek då hon kommer hem (:

Igår var vårruset å brudarna från Frasses var ett lag å jag sprang på 28 minuter?! Sjukt förvånad hehe men stolt över mig själv 😎
Ser typ ut som att jag bränner mig så ska ta en paus å diska lite hörs senare!


Allmänt | |
Upp