042516

Sommaren närmar sig och saker och ting börjar gå bättre för mig, jag har bestämt mig för att flytta hem till Piteå igen! Jag har kämpat på i Karlstad nu länge och försökt få jobb och allt möjligt men jag får det inte att funka.. min hemlängtan äter typ upp mig! Jag har iaf säkrat jobb på frasses igen vilket känns hur bra som helst :) saknar att vara på frasses, saknar att ha ett jobb över huvud taget.. så jag ska få börja så fort jag tagit mig hem igen :)
 
Eftersom att jag både har en katt och en liten hamster så finns det inte så många mer alternativ än att bila upp så Ellen och Charlotte kommer ner helgen efter valborg och hämtar mig, snällisar!! det ska bli en rolig resa hehe
Så till helg är alltså valborg och jag har absolut inga planer.. vi får se om jag kankse följer med till Årjäng och är med josefine :)
 
Det har varit väldigt mycket fram och tillbaka nu senaste året och kanske svårt för vissa att förstå haha.. och svårt för mig att förklara och men nu är det iaf så att jag flyttar hem och ska få ordning på livet igen med jobb och en inkomst, det är jobbigt men jag har en bra känsla i min mage och detta är nog det bästa för alla :)
 
Det är fint väder ute idag så jag hade tänkt ta mig en springtur och sen ikv kanske fara till gymmet och lyfta lite skrot :D nu ska jag göra lunch så ni alla får ha en bra dag :)
Allmänt | |
#1 - - Mamma:

Aldrig fel att "prova sina vingar" och dörren hem står alltid öppen... <3
Allt löser sig, på ett eller annat sätt ska du se!

Upp