Grininlägg

Hej här kommer ett deprimerande inlägg.. Haft otur nu i många månader och igår rann nog bägaren över! Min telefon sprack, datorn har gått sönder och även mina byxor haha visst är det roligt :) jag är absolut pank och har inte råd med något av det och min första lön kommer i juni och kommer försvinna direkt för här är jag å alla mina trasiga ägodelar och trasiga hjärta :) jag känner mig så arg på mig själv för jag fuckar upp allting bra i mitt liv och fattar det inte förens det är för sent haha jag är så idiotisk att jag bara skäms av att se mig /) wow lite väl hård mot mig själv,, 

Känslan då man inser att man förlorat något elr håller på att förlora så går man sönder helt och då allt är ens eget fel oxå det är så roligt!! Jag har gjort många dumma val och många bra val oxå men då såklart har jag fuckat upp de med ett dåligt val?! 
Jag måste sluta låta mina känslor ta över min hjärna och börja tänka lite ist för jag är stark och jag klarar av mer än vad jag tror själv jag är fan bäst men oxå sämst såklart men nu ska vi tänka positivt!

Jag vill inte att mina dåliga val ska fortsätta förstöra mitt liv så denhär gången ska jag vara stark och kämpa för jag vet innerst inne att jag kan för jag vill :) 

Är så mkt tankar alltså haha man blir väldigt galen och verkar vara sinnessjuk och psykopatisk men det är okej (hoppas jag) jag håller på att skärpa till mig men jag behöver bara lite hopp på att saker snart ska bli bättre :)

Jag saknar Kalle väldigt mycket oxå.. Det är lite jobbigt att jag inte kan ha han hos mig, mitt sovsällskap frukostkompis bara kompis alltid han är bra..
Livet känns typ lite surt då man ständigt saknar något och att man har som ett litet hål i hjärtat som ingen annan än den kan fylla ut och jag har stora hål i mitt hjärta nu och det gör ont och det enda jag km göra är att vara stark för jag kan inte fylla ut hålen själv :(

Förlåt för allt deprimerande skit men ibland så måste man få skriva av sig elr bara skrika rakt ut det hade kanske känts rätt bra oxå.. Vet knappt vad jag skrivit å kan it skriva nå mer just nu för får typ glas i tummarna av min trasiga skärm :)) 

Jag jobbar iaf imorgon och hoppas att lite sömn kommer göra susen.. Varit bakis idag för var på inflyttningsfest hos fina Stina igår :) 

Nu äre gonatt!!




Allmänt | |
Upp