101015

hej igen, skulle höra av mig då pusselbitarna började falla på plats och nu kan jag ärligt säga att dom gör det, jag har ett heltidsjobb som jag trivs jättebra på, så jobbar 5 dagar om veckan och håller även på att skaffa nya vänenr där, så de känns skönt!! 
Jag trivs bra överhuvudtaget här med världens bästa Erik! vi bor jättefint och igår så införskaffade vi oss en ny bil, en fin BMW 525a, hur fin som helst älskar den!
 
snart är det halloween och jag måste börja införskaffa mig lite saker till det,, jag ska ut med några från jobbet och det ska bli riktigt kul! jag är en zombie iår igen hehe varit de nu varje år sen jag minns inte.. många år iaf haha
 
Jag skriver från datorn och har tyvärr inga nya bilder här så men kan göra ett inlägg sen med lite bilder :)
 
Jag har lärt mig nu att även om det pirrar i magen och inte alltid känns 100% rätt så kan det ändå vara bra att ta det steget och faktiskt göra det bästa av det, jag var så rädd ibörjan över alla känlsor som jag kände och jag kunde inte riktigt hantera dom.. men nu idag är jag glad att jag gjort det jag gjort och jag är stolt över migsjälv som gick ur min tryghetszon och faktiskt gjorde något jag inte trodde jag skulle klara! Idag är jag starkare och väldigt mycket lyckligare :)
 
Ändå fast jag ibland saknar allt där hemma så vet jag att det kommer inte försvinna bara för att jag inte är där..
 
Till idag iaf, alla mina jeans har tyvärr gjort sina dagar och gått sönder så måste köpa nya.. å fort ska de gå så svänger nog in på stan idag! sen drar vi nog vidare till Årjäng och hälsar på Eriks mami och papi!
Måste bara stiga upp nångång och ta tag i mig själv,, är helt död på helgerna?? aldrig jobbat ett heltidsjobb haha?! himla slitsamt.. menmen det var iaf lite update, puss å kram
 
 
 
Allmänt | |
Upp