8 långa veckor

Jag är back in school efter 8 lååång veckor på praktiken!! Känns bra att vara tillbaka till skolan då mina rester stressar mig mer än allt annat :)))

Okej Valborg, jag och Elias for till hans söta lilla stuga å bara myste på! 

Jag har jobbat rätt så mycket nu de senaste dagarna! Känns bra med tanke på alla utgifter som vill va med mig :(

I lördags var vi hos Sebbe å drack lite sådär å hade roligt! 

25 dagar kvar idag till magaluf, att längta såhär mycket som vi gör är inte hälsosamt! Vi är helt galna :D kommer bli så himla roligt!!

Ligger nu och ser på barnfilm för att jag vill somna, vilket jag haft problem med länge nu! Längtar även att få en tid hos doktorn mot min hemska hosta som aldrig vill försvinna, bara haft den två år nu :))))

Känns som att jag kan börja komma igång med träningen nu då skolan oxå börjat, få in rutiner igen vilket jag inte haft alls nu under praktiken!

Nu ska jag se vidare på filmen sen sova, gonatt!





Allmänt | |
Upp