Psg

Påbörjat den värsta jobbveckan under hela året nu! Psg.. Helt sjukt mkt folk!! Har väldigt mkt jobbtimmar denna helg dock så känns riktigt bra! :))
Ska härda igenom helgen å sedan se fram emot nästa helg 😉

Börjar jobba snart, 10.30-20.00 jobbar jag..... Igår 9.00-18.00 🙈 har ungefär sådana pass i helgen oxå plus att jag jobbar måndag tisdag och det betyder alltså sju dagar i rad..... Ni kan tänka er att jag kommer vara en aning sliten!!!

Jag har inte gjort så mkt.. Börjat se orange is the new black! :) tönkte ut å springa här om dagen men nja.. Hur svårt ska det vara att komma igång igen??

Tjejerna vill börja spela bilbingo så vi ska nog fara en tur på de oxå snart, om vi kannpassa in så iaf nån av oss är ledig samtidigt haha..! 

Nu ska jag borsta tänderna och börja bege mig mot jobbet! Wish me luck.. Bye :)


Malin konfirmerade sig igår oxå!! Se så fin :D


Allmänt | |
Upp