Hej

Nu har jag tänkt komma med ett väldigt långt inlägg med mycket information!

Jag jobbar fortfarande massor och förra helgen så var det pdol! Som var så himla roligt :D slutade kanske inte på bästa sätt.. Har inte ens tänkt skriva det här men glömmer det nog aldrig :)) 


Jag Ellen och Charlotte har varit och badat nu några kvällar för att ah det är våran grej nu.. Väldigt uppfriskande åså att bada altid efter 23 på kvällen :))


Nu har jag tänkt släppa en bomb och för er som inte hade någon aning så når ni mig via telefon för frågor!
Jag har varit singel nu ett bra tag och har inte tänkt gå in på detaljer om det men nu om en vecka så bor jag i Karlstad! 
Jag har tagit min student och well livet har väl inte rullat på som jag har velat alltid så därför känns det bra med en nystart! 
Känns läskigt att flytta från tryggheten med mamma men jag klarar mig nog 😁 (pappa jag vet att jag inte sagt nå än men jag ska ringa dig!)
Känns väl lite läskigt överhuvudtaget att flytta från allting men jag är inte ensam därnere och jobb lär jag väl snart få!

Jag jobbar mina tre sista dagar nu måndag-onsdag åsså kommer Erik upp å hämtar mig på torsdag! 

Mkt som snurrar runt i mitt huvud i dagsläget men det ska nog lugna ner sig då allting är på sin plats.. 

Här är lite bilder bara






Imorgon jobbar jag 7-18 så jag har tänkt sova nu så uppdaterar jag nångång då pusselbitarna i mitt liv börjar falla på plats ✋🏼 gonatt!
Allmänt | |
Upp