blandat inlägg..

Har varit och tränat efter skolan! då jag kom hem så gjorde jag en god återhämtningsdryck sen åt jag lite middag! perfekt och skön dag, hade långfärdsskridskor på gympan.. vet inte om ni vet vad det är? jag visste inte förns förra veckan..
 
tog bara en bild från google.. det år typ som att åka skidor på isen fast det är konstiga skridskor..? haha förstår ni..
tycker det är super skönt! jätte roligt :D
 
nu då jag ha börjat med att träna igen så känner jag typ japp! nu jävlar.. måste verkligen ta tag i det nu.. dra ner på godis och skaffa mig ett liv xD hahah
 
inspiration
 
phu.. imorn ska jag iaf till stallet!
 
sitter och lyssanr på fin musik.. sånahär låtar som tar i hjärtat.. det går mig så glad! jag menar.. en  låt kan betyda så mycket för mig..
 
dom här låtarna ger mig 100000 minnen!
 
så har vi ju denhär fina låten.. seriöst.. hur fin som helst! kärlek till bruno mars!♥
 
 
okej nu har jag skrivit mycket.. ska ställa mig i duschen nu sen se kändishoppet! premiär idag :)
 
pussar
 
 
Allmänt | |
Upp