PSG

hallojj folket!
 
Hade en azm dag igår ^^ var i stan typ hela dagen,, träffat mycket folk som jag känner även kompisar från norsjö! jag blir helt rörd.. :')
 
Såg lite matcher, såg paraden sen så uppträdda kalle gracias! fyfan va bra han är alltså!! ^^
 
idag äre asdåligt så far nog inte in till stan förns ikväll.. då äre disco! ;)
Ska dit med Lina, sen kommer vi säkert träffa en massa människor där :)
 
Justja! igår var vi och gick på kyrkmarknaden oxå! köpte bara godis.. ni vet polka saker osv.. ;)
 
okej.. nu vet ni i alla fall att jag är vid liv så ni får lite bilder från gårdagen!
 
 
jag och lina kollade igenom lite fotoalbum igår oxå hahahhah hittade denna bild..
jag ser ut som skogsturken.. hahah "VEM VARE SOM KASTA"
 
Blir nog ingen mer bloggning idag så ni vet.. :)
 
Allmänt | |
#1 - - annaknas:

en sak måste jag berätta att jag saknar faktiskt dig asmycke, sakna våra tider tsm. hör av dig när du kommer till norsjö igen! på tal om flygande grisar, bra blogg du har! :)

Svar: åå anna ^^ jag saknar dej med! såklart de ska jag! :) hahah flygande grisar..xD tack!<3
Paula Isaksson

#2 - - Syrran! :

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA är de där du?? :P
Men du var ändå söt! :*

Svar: vadå är de där du? XD haha okej men.. tack ;)
Paula Isaksson

Upp