2012-07-31

kan börja med hur jobbet var igår :)
igår gjorde vi egentligen inte så mkt,, gick runt och kollade på allting sen for vi runt och satt upp affisher till en uppvisning vi ska ha på lördag :)
plus att det ska vara en massa pyssel på lördag oxå, så vi klippte ur oritade bilder ur ritböcker :P sen har vi mest typ lärt känna varandra :) gode chill dag igår alltså ;)
 
idag börjar jag 14.20 så jag fick sovmorgon ^^ vi ska ha ett våffelcafé idag inne på pitehavsbad :) det räcker till 10.. så idag blire en lång dag..
 
så ligger det till :)
 
-
 
då vi byggde ut hagen till pollarna så tyckte jag att jag vart så duktig med att smörja in mej med myggmedel.. MEN INTE PÅ HÄNDERNA! har typ 10000 myggbett på händerna.. JAG BLIR GALEN! det gör asont att klia på nagelbanden D: och mellan fingrarna och i handflatorna.. över allt!
 
okej..
 
Jag har haft lite problem att få i mej mat :o men jag äter nå tabletter så det kan vara därför..? så jag ska baka en kladdkaka och äta.. det går väl alltid ner? ;D hoppas vi ^^
 
hade ingen bra bild.. det fick bli hejn xD
 
Allmänt | |
#1 - - Syrran! :

Va äter du för tabletter? :O

Svar: jaa ;o öhm.. för min mensverk liksom x)
Paula Isaksson

#2 - - Syrran:

Jaha okejokej :p Va roligt ;)

Upp