Utmattad

Hej! Idag har jag sjukanmält mig för första ggn på väääldigt länge!? Känns väl inte superbra men jag mår inte så toppen idag nej.. är så tjock i halsen å huvudet sprängs 😪 åkt på en megaförkylning!! Jag har väl egentligen känner på mig dehär länge men har förnekat det haha för har inte vilja skippa att jobba.. har blivit lite smått galen i  

att få tag i timmar, så nu har jag tre jobb! Frasses, Swedbank och på bowlingen. Jag får ihop kanske 40 timmar i veckan för mina pass som jag jobbar är inte alltid superlånga så jobbar ibland 14 dagar i rad å blabla det sliter ändå mycket på en! Fast än passen är korta.. det känns inte som att jag har tid för så mycket annat och är trött hela tiden så måste lugna ner mig 😪 

Nu med flytten och allting som tar tid så måste jag lägga mig ner och andas ibland!

Vet inte om jag skrev i de förra inlägget att jag börjat med ny medicin för min add, men iaf det har jag och jag har börjat känna av den väldigt mycket! Men fortfarande inte åt det bra hållet haha så får fortsätta vänta.. 

Idag fyller Malin 17 år 😄 så roligt, jag ska ta mig upp ur sängen å kanske ut å sitta i solen en sväng för är superfint väder idag! Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon så hörs vi en annan dag :)





Allmänt | |
Upp