De går bra nu

Hej! Det var ett tag sen.. Har tänkt skriva flera gånger men aldrig tagit mig tiden haha

Det har varit väldigt jobbigt ett bra tag nu med lägenhets sökande hit å dit, det har tagit på krafterna! Jag har jobbat ungefär 180h varje månad hela sommaren oxå så har varit väldigt väldigt trött och sliten.. Vi hoppar över allt de jobbiga och går direkt till nuläget.

Jag har äntligen (!) hittat mig en lägenhet, en privatägd källarlägenhet som är väldigt mysig faktiskt, ca 50kvdr stor och egen ingång :)
Jag fick göra precis vad jag ville med den, å den behövde målas och tapetseras tyckte jag så,, jag Sofia och Therese har hjälpts åt och piffat upp den och nu är alla möbler inne och det blev jättebra! Jag har hämtat Kalle oxå, som jag har saknat han ❤️ vi har det jättebra!

Här om dagen köpte jag mig även en bil! Så nu slipper jag cykla å tro mig, jag var extremt less att cykla överallt Gud förbannat haha!

Allting är inte riktigt 100% färdigt i lägenheten ännu så ni får inga bilder riktigt än, saknar en hylla å en lampa så det är inte långt borta ;)

I nuläget finns det faktiskt inte så mycket mer att berätta, jag ska försöka skriva å uppdatera lite oftare.. Så vi hörs en annan dag! Puss

Allmänt | |
Upp