update 081115

Hej! jag droppar bomben direkt och säger att jag tyvärr inte fick behålla jobbet på PEC.. kanske var lika bra för jag satte alldeles för mkt press på mig där som ledde till att jag inte mådde så bra! Jag sökte fort till ett annat säljjobb inne i stan som är typ samma sak fast jag jobbar ist med företag och inte privatpersoner vilket låter mkt bättre! de hörde av sig samma dag och sa att jag skulle komma på intervju nu på måndag klockan 13, spännande! förhoppningsvis är jag bara arbetslör en vecka då hehe :)
 
At jobba som säljare är absolut inte det jag vill men just nu känns det bra eftersom det är väldigt bra jobbtider, jobbar inge halger då Erik är hemma, så jag får som ta de som finns för jag känner inte att jag vill jobba helger då Erik är hemma för då träffas vi så lite och jag flyttade ju hit för honom så.. men om vi kollar långsiktigt då så ska jag läsa upp mina betyg och försöka ta mig in på att läsa vidare till veterinär, det är inget jag har tänkt göra typ nästa år utan.. jag är bara 19år än och vi får helt enkelt se hur livet kommer :)
 
Var med Amanda i fredags, lagade mat och såg idol, igår var jag med Erik bara och tog det lugnt.. vi var ute och gick och sen så gjorde vi plankstek! Idag har vi söndagshandlat och städat i lägenheten! Ska till Amanda snart och hjälpa henne bära lite saker då hon har skadat knäet :D
 
Ni får ha en bra söndag! puss
Allmänt | |
Upp