John blund

John blund är vid min sida hela tiden nu!? Kastar sovpulver i mina ögon.. Jag är så trött hela tiden.. Som tur är gör vi inte så mycket i skolan längre, en lektion idag bara och det är svenska!

Dom har släppt biljetterna till studentfesten idag så vi har tänkt köpa dom nu innan vi far :))

Jag hade väldigt obehagliga drömmar inatt, en av dom var att min mormor blev uppäten av en stor svart Björn med ett öga!? Om du läser detta mormor kan du väl ringa mig så jag vet att du lever..!

Haft mardrömmar många nätter nu.. Någon som vet vad det kan bero på?? :(

Jag har inte stigit upp än.. Jag hör regnet ute å de gör mig otaggad på dagen.. Vi börjar 13.20 så det är lugnt, ska slänga ihop någon sorts lunch oxå.. 

Vi har fått sommarpresent på frasses så ska även dit å kolla vad det är!! Hört rykten om en resväska så kanske tar den till maggan då ;) 

Men nu ska jag stiga upp å starta dagen!


Allmänt | |
Upp