Magaluf bal och känslor

Var mycket svårare än jag trodde att hålla bloggen uppdaterad under dessa veckor!! I magaluf hade jag tänkt uppdatera men vårat internet där var riktigt kasst så tyvärr blev det inget..

Veckan i magaluf bestod mest utav alkohol sömnbrist och sol vilket låter väldigt dåligt men var väldigt bra 😉 veckan var så himla rolig, hade inte ens hemlängtan vilket jag faktiskt brukar få!

Spenderade alldeles för mkt pengar där så är pank denna vecka eller ja pank tills jag får lön..... 







Jag har så himla många bilder så delar inte med mig av alla :))

Sedan vi kom hem har festen fortsatt med klassen med en massa roliga olika teman och i tisdags var balen! Anna fixade mitt hår å smink och det blev så fint! 





Mycket bilder från denna kvällen oxå.. Den slutade tyvärr tidigt då det inte var så himla dragigt där inne och väldigt dyrt och det är inte lätt för en fattig människa!!

Imorgon är studenten och jag kan nästan inte förstå att jag går ut skolan imorgon.. Asså förfalltid!? Eller ja jag måste ju börja om för att bli nå vettigt men just nu iaf!! Pirrar lite i magen då jag tänker på det!

Allting är fixat och imorgon träffas vi 7.30 i badhusparken för frukost med klassen sen massor av roligheter!


Mycket som händer i mitt huvud nu, känns som allt har blandats ner i samma soppa och måste sorteras för vet inte vad jag vill och inte längre så börjar grina hela tiden haha.. Men soppan kommer lösa sig så småningom! 

Ska fokusera på studenten imorgon och att överleva lördagen :D

Bye!
Allmänt | |
Upp