you can go hard or you can go home

Hade en flådig kväll igår med Lina! hon somnade här så.. idag då hon for hem så for jag till gymmet och tränade bort alla gosaker från igår haha
 
gjorde mitt träningsprogram sen simmade jag en halvtimma :)
känns super nu :)
 
sitte bara och chillar just nu.. ingen hemma så har inte så mycket att göra.. ska baka lite tror jag!
eftersom jag var hemma i fredags missade jag ju att ta fika med mig till klassen.. den som fyller år bjuder ju på fika! men fyller ju faktiskt inte år förns imorn så, ska se om nån lektion passar att bjuda på fika :)
 
justja.. ska städa undan i mitt rum med! rena rama kaoset.. får se vad vi hittar på imorn, fyller ju 17 och vad äre för speciellt med de.. jag blir liksom, bara ett år äldre? hahah längtar mer till nästa år! iih
 
pussar
 
Allmänt | |
Upp