låång väntan

blev en stressad fredag.. problem med skjutser och hur jag skulle ta mig dit och dit då och då.. blir galen på blåsmark.. man tar sig inte ut eller in!
 
slutade iaf med att jag sov hos Lovisa igår så jag skulle få mig in till stan imorse och jobba, har delat ut reklamblad i 4 timmar! phuu.. ska göra det nästa lördag oxå! ska se om Lina får sig en plats oxå.. så hon kan jobba me ^^
menmen..
 
kom hem vid sju och gjorde färdigt pite brochorna del - 2 ... la ut den och väntar än.. seriöst..har snart gått typ 3 timmar! mer än tre timmar.. blir galen vet inte vad som är fel.. så jävla segt bara.. men den kommer! lägger ut den på facebook så fort den ha ladda klart! den är på 70% nu så.. 1 timma kvar kanske.. 2? får se.. Lina måste hem snart :( så får vänta ensam då....
 
min mobil är paj så om ni vill ha tag på mig så får ni ringa till mina vänner eller skriva på fb så ser jag det då jag ser det...
 
pussar
 
Allmänt | |
Upp