hemma..

imorse då mamma kom in och väkte mig kände jag mig inte alls frisk!
stannade hemma från skolan idag..
 
jag har då fått mig upp och har gjort en smoothie sióm jag sitter och smaskar i mig nu!
det är jättefint väder så jag tror rent av att jag går ut och går en sväng med hunden sen!
 
kommer kännas mycket bättre efter det hoppas jag!
 
så då jag kommit tillbaka ska jag se om jag kan skrapa ihop nån lunch.. :)
 
Jag och lina har superplaner ikväll! ska bjuda hela familjen på gomiddag! :D
 
jag kan slänga in ett inlägg sen så får ni se och höra hur det gick!
 
nu ska jag dricka upp smoothien och gå ut!
 
pussar
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Magsjuka jöööö gå ut när man är sjuk planer för kvällen är du såå sjuuuk?

Svar: vetni en sak.. att ligga i soffan å va dålig gör mig inte friskare! mår bah bättre om jag gör saker så jag känner mig frisk ^^
Paula Isaksson

Upp