Tjejkväll + idag!

hejhej
 
Sitter hemma nu med olivia efter att ha vart i stan igen, för hon skulle köpa ett par byxor idag :)
Hon var skyldig mej lite pengar så jag fick med mej ett linne hem :)
 
Igår fick jag med mej två stycken stickade tröjjor och en sån här.. stickad halsduk ^^
 
kom ni ihåg vad jag skulle göra idag????
 
har tatt hål i naveln!!! :D
gjorde inte alls så onte som jag föreställt mej :)
 
det enda som gör ont är det förbannade plåstret som sliter i skinnet! D:
då jag rör mej så bara.. AAAJJJ
 
menmen, jag får ta bort det imorgon :)
 
Igår på tjejkvällN iaf så träffde jag en massa människor som jag inte alls trodde skulle vara där! hehe men ja,, de var kul ;)
 
Hade en grymt kul kväll iaf :)
 
Här får ni lite bilder från igår och idag då ;p
 
hahah jag och olivia kopierade våra ansikten i en kopiator på clas ohlosson : D
hon sa att jag skulle göra nå galet,, så jag gjorde de xD hahah
 
haha jag och Lovisa :D
 
Ikväll ska vi ha krabb,kräft,räkfrossa! 
såg precis en krabba.. riktigt stor en! fy.. det ser ju inte gott ut.. menmen..
 
Push the limits ;D
 
Nu ska olivia blogga!
kolla in hennes blogg ---> http://olivialundbergs.blogg.se/
 
hejdåååw people
 
 
Allmänt | |
Upp