Fööörlåt

sorry för dålig uppdatering.. men har haft fullt upp nu ett tag med det mesta ;o
 
men jag kan börja med gårdagen.. Skulle sätta upp studsmattan,, kan säga att jag var inte nöjd!! de gick inte alls bra! men sen då mamma kom så satt dom dit mattan sen vare bara att hoppa :)
 
 
man ser inte hur stor den är på bilden.. men den är asstor!! Jag har kunna göra frontflip fast inte landa på fötterna och gissa??? igår lärde jag mej att landa på fötterna!!! wihooo :D
nu äre bara backflip kvar då.. ;) får se hur det kommer gå,,,
 
jag for till lina igår kväll efter att jag vart i stallet :) vi såg en film som hette "the hills have eyes" den var riktigt läskig! Vi gjorde lite gosaker oxå ;)
 
 
 
Idag har jag skjutsat malin på kalas och nu ska jag börja städa mitt rum plus den läskiga skrubben :s de känns som det spökar i den,, plus att jag är ensam hemma!!! :O
 
men det blir säkert bra..
 
Sen så ska jag nog till stallet och sköta om min underbara häst, sen fara med Lina till nå folk för hon har köpt en moppe nu ;)) yeeaahh
 
okej allihopa! hejdåå :)
 
justja.. pappa skrev detta idag :
"gillar du loreen??"
då svarade jag "jaaaaa!!!!"
 
"hon ska uppträda på torget.. Idag :)"
 
ha ha jätte kul pappa,, jag hade hoppats att han skulle säga "hon ska uppträda på torget.. veckan ni är här!"
men nä..
Allmänt | |
#1 - - Mamma:

Vårt "fina" äppelträd i bakgrunden... he he.

Upp